BDB Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

BDB Forum

Cycling Manager Forum
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 [Alt det andet]

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Bitzie
Moderator
Moderator



Number of posts : 16
Localisation : Fyn, Denmark
Registration date : 2006-12-27

[Alt det andet] Empty
PostSubject: [Alt det andet]   [Alt det andet] Icon_minitimeWed Feb 21, 2007 11:41 pm

Her kan der skrives om alt mellem himmel og jord!
Back to top Go down
Nature
New
New



Number of posts : 2
Registration date : 2007-02-22

[Alt det andet] Empty
PostSubject: Re: [Alt det andet]   [Alt det andet] Icon_minitimeThu Feb 22, 2007 12:52 pm

Når nu sagen er den, at man kan skrive om alt mellem himmel og jord, tror jeg at jeg vil tage fat på det uhyrligt spændende emne: Geologi. Geologi er af en mærkelig størrelse. Man graver et hul i jorden, og så bruger man x antal timer eller dage på at finde ud af hvad man har gravet i, og fastslår hvordan og hvorledes det hele hænger sammen. Genialt. Men... Så kommer jeg frem til den konklusion at det hele er meget mærkeligt. For hvad skal vi bruge information om jorden til? Vi ved hvad det er vi går rundt på, men så er det vel heller ikke mere interessant. Eller er det? Jorden skal normalt have en pH-værdi på ca. 7, er den under eller over, er det baser eller syrer, og går vi på baser eller syrer, betyder det, at der ikke kan gro blomster. Og blomster er grobunden for alt liv, det kaldes fotosyntese, kvælstof for ilt. Altså kan vi faktisk fastslå hvor lang tid vi har tilbage at leve i, bare vi bruger geologien. Så geologi er faktisk svar på alt.

Eller er det? scratch
Back to top Go down
Bitzie
Moderator
Moderator



Number of posts : 16
Localisation : Fyn, Denmark
Registration date : 2006-12-27

[Alt det andet] Empty
PostSubject: Re: [Alt det andet]   [Alt det andet] Icon_minitimeThu Feb 22, 2007 12:55 pm

Jeg tror ikke at Geologien kan svare på hvornår jeg sidder, og er godt igang med at spille på min ny PS3 Cool

Men alt andet? You don't know! Shocked
Back to top Go down
Nature
New
New



Number of posts : 2
Registration date : 2007-02-22

[Alt det andet] Empty
PostSubject: Re: [Alt det andet]   [Alt det andet] Icon_minitimeThu Feb 22, 2007 12:59 pm

Bitzie wrote:
Jeg tror ikke at Geologien kan svare på hvornår jeg sidder, og er godt igang med at spille på min ny PS3 Cool

Men alt andet? You don't know! Shocked

Ok, dér vil jeg måske give dig ret! Men jeg ved tilgengæld hvad der kan svare på dit spørgsmål! Sony's kundecenter! Very Happy
Back to top Go down
Bitzie
Moderator
Moderator



Number of posts : 16
Localisation : Fyn, Denmark
Registration date : 2006-12-27

[Alt det andet] Empty
PostSubject: Re: [Alt det andet]   [Alt det andet] Icon_minitimeThu Feb 22, 2007 1:12 pm

Ja, eller bare min viden - som er fuldt sat op på den dato!! (23. marts Very Happy)
Back to top Go down
hendes højhed
New
New



Number of posts : 3
Registration date : 2009-05-11

[Alt det andet] Empty
PostSubject: Løs Snak om kamp sport   [Alt det andet] Icon_minitimeMon May 11, 2009 10:55 am

Her snakkes om kamp sport jeg har gult bælte og taekwondo er en kamp-sport skriv her jeg er i brørup taekwondo klup Shocked Kunne det ikke blive lavet tik løs snak om kampsport? Meget glad Går nemlig selv til Kenpo, og det ville være lidt mærkeligt at lave et nyt emne om de Very Happy
Back to top Go down
hendes højhed
New
New



Number of posts : 3
Registration date : 2009-05-11

[Alt det andet] Empty
PostSubject: Getafe 2-0 Barca Laudrup´s skyld?   [Alt det andet] Icon_minitimeMon May 11, 2009 10:56 am

Jeg så selv kun de sidste ti minutter. Så ville lige høre fra jer andre, om Barca bare havde en dårlig da, eller Laudrup har forbedret truppen?

Jeg synes ikke selv at sejren var fortjent efter hvad jeg så de sidste ti minutter. Men jeg er glad på Laudrup´s vegne.
Nu må vi bare håbe at Getafe begynder og bane sig vej op af ligaen.
Back to top Go down
hendes højhed
New
New



Number of posts : 3
Registration date : 2009-05-11

[Alt det andet] Empty
PostSubject: FCM ude af uefa :(   [Alt det andet] Icon_minitimeMon May 11, 2009 10:57 am

Ja. Det ser sort ud for fcm efter de er røget ud af uefa efter at de tabte 1-0 i kampen igår.

Fck derimod er gået videre efter at have fået "foræret" et straffe. Jeg synes ikke at fck skulle have gået videre. De spillede simpelthen ikke særligt godt igår.

Men sket er sket og det er noget værre møg at fcm er røget ud efter at de har klaret det så godt på det seneste i superligaen.
Back to top Go down
Fus87
Super Moderator
Super Moderator



Number of posts : 763
Registration date : 2007-05-01

[Alt det andet] Empty
PostSubject: Re: [Alt det andet]   [Alt det andet] Icon_minitimeMon May 11, 2009 1:55 pm

Endnu en gang velkommen til!

Nu er Laudrup jo stoppet i Getafe som træner for et år siden, så hans indflydelse på holdets præstation vil nok have været begrænset. Smile
Dansk fodbold følger jeg ikke rigtig med i, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Back to top Go down
Sponsored content





[Alt det andet] Empty
PostSubject: Re: [Alt det andet]   [Alt det andet] Icon_minitime

Back to top Go down
 
[Alt det andet]
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BDB Forum :: Forums :: Dansk-
Jump to: